Logo
Doprava do: CZ

Přihlásit se
Stav objednávky

FAQ nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Zde najdete nejčastější dotazy. Pokud nemůžete najít odpověď na Vaši otázku, kontaktujte nás pomocí našeho kontaktního formuláře nebo telefonem.

Poradenství - Servis - Otevírací doba

Jak a kdy Vás mohu zastihnout?

Ať už telefonicky nebo e-mailem, veškeré informace o tom, jak nás můžete kontaktovat, najdete na naší webové stránce kontakt. Zde se nachází i náš kontaktní formulář.

Jakou máte otevírací dobu a kde se nachází HIBIKE kamenná prodejna?

Informace o otevírací době i adrese naší kamenné prodejny v Kronbergu jako i cyklistického servisu najdete zde.

Jakou velikost mám objednat?

K cyklistickému oblečení nabízíme specifické tabulky velikostí od výrobců různých značek, kde můžete vidět, jakou velikost by jste měli objednat. Odpovídající tabulky najdete přímo u výrobku v záložce „Tabulka velikostí“.

Obecnou tabulku pro orientaci k velikosti rámu najdete zde v odstavci „Spočítat velikost rámu“.

Kde najdu složení textilního materiálu?

Označení textilií z hlediska použitých materiálů a složení je v Německu upravena v zákoně o textíliích. Máme pro Vás textilní encyklopedii .

Objednávka

Jak si můžu objednat u HIBIKE?

U HIBIKE si můžete si objednat v našem e-shopu nebo telefonicky. Nejlepší a nejjednodušší způsob je prostřednictvím internetového obchodu. Tady nemůže dojít k nedorozumění s adresou, velikostí nebo nmožstvím. Kromě toho nás můžete navštívit v naší kamenné prodejně v Kronbergu . Všechno zboží skladem, které je nabízeno v našem e-shopu, si můžete pohodlně vyzkoušet v naší prodejně.

Jak se dozvím dobu dodání výrobku? Jak můžu zjistit, jestli je výrobek skladem?

U každého výrobku v našem internetovém obchodě najdete aktuální informace o jeho dostupnosti. Každý výrobek má následující údaje:
  • Skladem:
    Výrobek je alespoň jednou na skladě (k dodání ihned)
  • Tento výrobek je připravem k odeslání během 2-5 dnů:
    Výrobek je na skladě u našeho dodavatele, bude objednán pouze pro Vás dle Vaší objednávky. Jakmile bude výrobek u nás obratem ho odešleme k Vám.
  • Výrobek není na skladě a bude objednán jen pro Vás. Budeme vás neprodleně informovat e-mailem, jakmile obdržíme nové informace.:
    Nevíme, zda a kdy náš dodavatel může dodat zboží. Jakmile přijmeme Vaši objednávku, objednáme pro Vás výrobek. Budeme Vás pravidelně informovat o stavu Vaší objednávky.

Existuje minimální hodnota objednávky?

Ne, u nás neexistuje.

Proč se cena výrobku náhle změní?

a) Internetový obchod je dnes velmi rychlý, a to se odráží také v cenách. Změny cen přicházejí denně a tak se může stát, že se cena položky změní i několikrát za den. Jedním z důvodů může být např. začátek nebo konec akční nabídky, výprodej nebo speciální akce, jakož i náš cíl je nabídnout zákazníkovi konkurenční ceny. Případné změny cen mohou být založeny na lokalizaci Vaší IP adresy.
b)Všímejte si prosím, jaký stát dodání je vybrán v pravém horním rohu e-shopu. Pokud je nastaven jiný stát, cena se zobrazí s chybnou daní nebo dokonce bez daně. To je vzhledem k poloze uživatele IP adresy, která může být jen ze zahraničí a byla určena uživatelem přes Proxy server, nebo přesměrování přes jiného provozovatele internetu.
Ten se vyskytuje po našich zkušenostech zejména u mobilních společností. To znamená, že vybraná dodací země je bez ohledu na lokalitu stránek HIBIKE. Může se Vám stát, že na www.hibike.cz bude vybrána jako země dodání USA.
Při výběru správné dodací země a v objednávce po zadání fakturační a dodací adresy se zobrazí správné ceny.

Jaká DPH je započítána v objednávce do zahraničí ?

U objednávek mimo EU je DPH odečtena okamžitě. V příslušné zemi se mohou vyskytnout daně a celní poplatky, které ještě musíte zaplatit. Za tyto daňové a celní deklarace jste jako kupující zodpověni.
Všímejte si našich celních a daňových informací

Dostanu zpátky DPH při zaslání zásilky po Německu a vývozu mimo zemi EU?

Ano, dostanete, ale musí být splněny následující požadavky:
  • Objednejte v eshopu s Vaší fakturační adresou mimo zemi EU (např. Švýcarsko, Norsko) a německou dodací adresu
  • Vytiskněte si před vývozem fakturu, kterou jsme Vám zaslali e-mailem. U zásilky není přiložena faktura!
  • Fakturu nechte při vývozu do fakturované země na celní správě orazítkovat jako osvědčení o vývozu a pošlete nám tento originál s celním razítkem poštou.
  • Pokud nemáme v případě platby převodem Váš bankovní účet, napište nám ho a pošlete s orazítkovanou fakturou.

Jak mohu změnit doručovací adresu v objednávce?

Pokud jste zadali chybnou dodací adresu nebo jste se přepsali a objednávka již byla zaslána na HIBIKE, můžete - pokud vaše objednávka ješte nebyla odeslána(expedována) - zavolat telefonem nebo prostřednictvím našeho kontaktního formuláře změnit dodací adresu.

Mohu změnit položky po odeslání objednávky k HIBIKE?

Můžete změnit Vaši objednávku, pokud ještě nebyla námi odeslána. V tomto případě nás informujte prostřednictvím našeho kontaktního formuláře nebo telefonicky. Rádi Vám přidáme nebo odebereme položku.

Mohu dát více objednávek dohromady?

Pokud máte více objednávek, které ještě nebyly námi odeslány, můžeme je dát dohromady. V tomto případě nás kontaktujte prostřednictvím našeho kontaktního formuláře nebo telefonicky.
Důležité: Spojení objednávek je možné jen v případě, když objednávka nebyla ještě částečně odeslána nebo kompletně námi odeslána.
Upozorňujeme Vás, že nemůžete kombinovat různé druhy plateb. Spojení objednávek je možné jen v případě stejných druhů plateb .

Jak mohu zrušit objednávku?

Vaši objednávku můžete zrušit telefonicky nebo prostřednictvím našeho kontaktního formuláře , pokud ještě není v expedičním oddělění.

Proč jsem ještě neobdržel(a) moji zásilku?

Jakmile bude Vaše objednávka odeslána, obdržíte od nás e-mailem sledovací číslo zásilky. Toto můžete sledovat přes DHL sledování zásilky . Pokud bude zpoždění doručení delší než 1 týden ode dne odeslání zásilky (v rámci Německa) a 10 dní (v rámci EU), kontaktujte nás přes kontakt abychom Vám pomohli zjistit, kde se zásilka nachází.

Mohu si objednat zboží a vyzvednout ho v kamenné prodejně v Kronbergu?

Pokud si chcete vyzvednout zboží osobně v prodejně, máte 2 možnosti

a) Zboží si zamluvit a v kamenné prodejně v Kronbergu zaplatit. Nebo si také můžete zamluvené zboží vyzkoušet přímo v prodejně
  • Objednejte si zboží v našem e-shopu.
  • Zvolte platbu "platba převodem" (prosíme neplatit).
  • Do políčka "Vaše poznámka k objednávce", ta se objeví na konci objednávky, napište komentář "vyzvednutí osobně".
  • Zboží skladem bude rezervováno pro Vás a zboží, které není na skladě bude pro Vás objednáno.
  • Jakmile bude zboží připraveno k odběru, budeme Vás informovat.
  • S číslem objednávky si vyzvednete zboží v naší kamenné prodejně v Kronbergu.
Důležité: Vaši kompletní objednávku si musíte vyzvednout během 14-ti dní, jinak bude Vaše objednávka automaticky stornována.

b) Zboží objednat přes "Expresní vyzvednutí"
  • Zboží objednáte a hned zaplatíte přes e-shop.
  • Takže při vyzvednutí nemusíte stát ve frontě k pokladně.
  • Podrobnosti najdtete v odstavci "Expresní vyzvednutí"
Expresní vyzvednutí je určeno pro toho, kdo ví co chce a nepotřebuje poradenství ke zboží.

Dostanu v obchodě stejné ceny jako v internetu?

Ano, ceny jsou stejné.

Co mám dělat, když nejsem delší dobu doma a ještě jsem nedostal zásilku?

V případě, že bude Vaše objednávka trvat déle a vy pojedete např. na dovolenou nebo nebudete delší dobu doma, máme možnost k pozdějšímu zaslání zásilky. V tomto případě nás kontaktujte telefonicky nebo prostřednictvím našeho kontaktního formuláře a zadejte datum, kdy máme zásilku odeslat. Důležité: Zásilka musí být zaslána do jednoho měsíce.

Mohu si objednat také výrobky nebo náhradní díly, které nejsou v sortimentu?

Případně je možné opatřit Vámi vybraný výrobek, pokud je značka výrobce v sortimentu. Zeptejte se nás prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

Platby

Jaké jsou možnosti platby?

Máte následující možnosti placení:
Německo:
  • na dobírku
  • bankovním převodem
  • PayPal
  • platební kartou: Visa- nebo Mastercard
  • MasterPass
  • financování: Výrobek od 500,00 EUR můžete financovat u Santander Consumer banky. Podmiky pro financování jsou uvedené dole.
  • V kamenné prodejně můžete platit hotově nebo platební kartou.

Ostatní státy:
  • bankovním převodem
  • platební kartou: Visa nebo Mastercard
  • PayPal
  • MasterPass
Vzhledem k vysokým poplatkům nemůžeme bohužel dodávat na dobírku. Ceník dopravy zde najdete další informace o platbách.

Obdržím informaci, když bude platba přijata?

V případě platby bankovním převodem, obdržíte e-mail, že Vaše platba byla připsána na náš účet. Potvrzení najdete v přehledu objednávky jako text. Pokud jste zvolili platbu prostřednictvím Paypal nebo Masterpass, obdržíte potvrzení o úspěšném dokončení platby přímo od Paypal nebo Masterpass. V tomto případě neobdržíte e-mail od nás .

Jak mohu provést dodatečnou platbu po změně objednávky?

Při platbě bankovním převodem nebo Paypal obdržíte po změně objednávky e-mail, s žádostí platby zbývající částky v textu Vaší objednávky. Při platbě platební kartou nebo MasterPass Vás žádáme znovu o zadání Vašich dat. Při platbě na dobírku bude automaticky fakturována zvýšená částka. Chcete-li zaplatit doplatek např.dárkovou nebo jinou poukázkou, napište nám e-mailem číslo Vaší poukázky.

Jaké je Vaše bankovní spojení?

bankovní spojení v Německu:
Majitel: HIBIKE BAER KG
Číslo účtu: 481747400
Kód banky: 500 400 00
Banka: Commerzbank (Frankfurt am Main)

Mezinárodní bankovní spojení:
Majitel: HIBIKE BAER KG
IBAN: DE35 5004 0000 0481 7474 00 (ke kopírování: DE35500400000481747400)
SWIFT-BIC: COBADEFFXXX

Naše číslo účtu a kód banky, IBAN a SWIFT-BIC najdete v textu s žádostí o platbu ve Vaší objednávce.

Kde najdu Vaši PayPal adresu?

Majitel: paypal@hibike.com
Platební adresu PayPal najdete také v textu Vaší objednávky.

Co je MasterPass?

MasterPass je bezpečná a jednoduchá služba od Mastercard, přesto nemusíte vlastnit platební kartu Mastercard. V první řadě se musíte zaregistrovat pro MasterPass, to můžete provést i během objednávky. Pak si můžete zdarma vytvořit MasterPass účet, kde budou uložena Vaše data. S Vaším MasterPass účtem pak můžete pohodlně nakupovat v dalších internetových obchodech. Chcete se dozvědět více: k portálu MasterPass…

Kam budou vráceny moje peníze ze zpětné zásilky?

Peníze Vám budou vráceny stejnou cestou, jakou jste zaplatili. Poukázka bude zase dobitá a můžete ji znovu použít v další objednávce.

Kam budou vráceny moje peníze po změně objednávky?

Peníze Vám budou vráceny stejnou cestou, jako jste zaplatili. Poukázka bude zase dobitá a můžete ji znovu použít v další objednávce.

Dodávka zboží a přeprava

Kolik stojí doprava?

Náklady na dopravu najdete v našem přehledu Ceník dopravy.

S jakým přepravcem zasílá HIBIKE?

Zásilky zasíláme jako pojištěnou zásilku s DHL Deutsche Post AG.

Jak rychle bude zaslána moje zásilka?

Obvykle zasíláme zásilku – pokud je zboží skladem – ve stejný den nebo následující den.

Je možnost expresních zásilek?

Ne, bohužel z technických důvodů. Co Vám nabízíme je expresní vyzvednutí zásilky v naší kamenné prodejně v Kronbergu. Podrobnosti najdete v odstavci "Expresní vyzvednutí"

Obdržím informace, když bude moje zásilka odeslána?

Jakmile je Vaše zásilka odeslána, dostanete od nás potvrzovací e-mail na Vámi zadanou e-mailovou adresu.

Jak bude zasláno jízdní kolo?

Jízdní kolo nejdříve smontujeme a zkontrolujeme. Potom kolo rozmontujeme pro přepravu a dáme do pevného kartonu.
Po dodání jsou nutné jen menší montážní práce jako např. nasadit přední kolo a sedlovku, našroubovat pedály a upravit rovně řidítka. K montáži potřebujete inbusový klíč ve standartních velikostech a v některých případech 15 mm maticový klíč pro montáž pedálů.
Kromě toho musí být ještě nastaveno sedlo podle Vaší potřeby. Pokud máte problémy s montáží kola, nabízíme Vám pomoc (Kontakt).

Mám objednané výrobky skladem i ne na skladě: Dostanu všechno objednané zboží dohromady?

Zásadně zasíláme objednávky až tehdy, když je objednávka kompletní.

Mohu rozdělit mojí objednávku do několika částečných dodávek?

Chcete-li částečnou objednávku kontaktujte nás prostřednictvím našeho kontaktního formuláře . Ověříme, jestli bude možná částečná dodávka.

Proč dostanu malou součástku ve velkém balíku?

Zasíláme pouze pojištěné balíky. Bohužel nelze poslat malou součástku dopisem.

Co mám dělat, když jsem obdržel(a) poškozenou zásilku?

Pokud je Vaše zásilka již při převzetí poškozena musíte to nutně oznámit max. do 5 pracovních dní po obdržení zásilky Vašemu doručovateli (obvykle česká pošta). Toto je možné udělat na nejbližší pobočce české pošty. Zde bude škoda posouzena a zapsána do prohlášení o škodě. Toto je nutné pro pozdější nároky na náhradu škody, v opačném případě je zásilka řádně dodána. Také při zjevně neporušené zásilce je v případě poškození důležité, toto bezprostředně nahlásit, protože zde může dojít k poškození dopravní společností. Pokud si nevíte rady kontaktujte nás, aby jsme se domluvili na dalším postupu.

Jeden z výrobků mé objednávky je nedostupný, může se změnit také cena dopravy?

Bohužel se stává, že nám dodavatel odřekne slíbený výrobek. Pokud byl tento výrobek označený s „dopravou zdarma“ a nyní je celková částka objednávky pod limitem částky dopravy zdarma, musíme bohužel připočítat dopravu. V takovém případě Vás budeme informovat a můžete změnit Vaši objednávku. Přidáním položek můžete dosáhnout limitu pro dopravu zdarma. Pokud od Vás nedostaneme odpověď, předpokládáme, že se změněnou objednávkou souhlasíte zašleme tak jak je.

Expresní vyzvednutí

Expresní vyzvednutí, co to je?

Víte co potřebujete, pocházíte z blízkého okolí a chcete si Vaši objednávku rychle vyzvednout v naší prodejně? Expresní vyzvednutí je pro Vás to nejlepší řešení, protože si ušetříte čekání na pokladnu. Pohodlně si objednáte a zaplatíte zboží online, a pak už si jen vyzvednete Vaši zásilku v prodejně. Vaše zásilka bude mít přidělené PIN číslo, které Vás opravňuje k vyzvednutí.

Jak mám zaplatit mojí expresní objednávku?

Platbu proveďte přímo při objednání online. Platit můžete bankovním převodem, PayPalem nebo kreditní kartou.

Kde si mohu vyzvednout zásilku?

V naší kamenné prodejně v Kronbergu im Taunus, PSČ 61476, u našeho expresního pultu.

Jak rychle a kdy si mohu vyzvednout zásilku?

Pokud je objednané zboží skladem, můžete si vyzvednout zásilku následující pracovní den. Jakmile je Vaše zásilka připravena k vyzvednutí, obdržíte od nás e-mail. Vyzvednutí je možné během Prodejna-otevírací doba .

Jak se dozvím, že si mohu vyzvednout zásilku?

Jakmile je Vaše zásilka připravena k vyzvednutí, dostanete od nás e-mail.

Co musím mít s sebou k vyzvednutí zásilky?

K vyzvednutí zásilky potřebujete Vaše číslo k vyzvednutí a Váš PIN. Tyto informace obdržíte v našem e-mailu.

Jak dlouho je moje objednávka rezervována?

Objednávka je rezervována 10 dní u expresního pultu. V našem e-mailu je přesné datum, do kdy musí být zásilka vyzvednuta.

Co se stane, když si zásilku nevyzvednu?

Objednávka bude zrušena a platba Vám bude vrácenou stejnou cestou.

Musím stát v obchodě ve frontě k pokladně?

Ne, to je Vaše obrovská výhoda. Vzhledem k tomu, že je zboží zaplaceno, nemusíte stát ve frontě. Jeden z našich zaměstnanců Vás doprovodí přes pokladnu, aby pokladník věděl, že je zboží zaplacené.

Mohu zboží vrátit nebo vyměnit? Mohu ho zaslat poštou?

Buď se obrátíte na našeho zaměstnance v prodejně nebo nám zašlete zboží poštou. U expresního vyzvednutí není možná výměna nebo vrácení zboží, protože se jedná zrychlený proces nákupu.

Co se stane, když moje objednávka není kompletní na skladě? Je možná částečná zásilka?

Jen kompletní zásilka bude připravena k vyzvednutí. Pokud chcete částečnou zásilku, můžete zadat dvě objednávky nebo nás kontaktovat.

Mohu si převzeté zboží hned vyzkoušet v prodejně?

Ne, expresní vyzvednutí je určené pro ty, kteří vědí co chtějí a nepotřebují poradenství. Vy obdržíte od nás zásilku a můžete jít, protože zásilka je zaplacena.

Chci si koupit další výrobky v prodejně, jde to?

Samozřejmě můžete nakupovat, posuzovat a zkoušet další výrobky. Ty ale není možné spojovat s expresní objednávkou. Pokud potřebujete poradit s výrokby v prodejně, obraťte se na prodejce, rádi Vám poradí, a vytvoří Vám samostatnou objednávku. Tyto výrobky zaplatíte samozřejmě u pokladny.
Možností k expresnímu vyzvednutí je, že si můžete další výrobky zamluvit online a vyzkoušet si je v prodejně nebo se poradit s prodejcem. Vysvětlení k tomu najdete v odstavci "Objednávka", "Mohu si objednat zboží a vyzvednout ho osobně v Kronbergu?"

Zpětné zásilky a reklamace

Mohu vyměnit výrobek?

Výrobek můžete vyměnit za jinou barvu a velikost. Zaslání vyměněného výrobku se zásadně platí doprava, od 100€ hodnoty zboží je nová objednáka po Německu zdarma. Nová objednávka je rychlejší než výměna a není dražší.

Jak bude výměna vyúčtována?

Je-li platba původní objednávky převodem nebo Pay Pal bude částka vyúčtována. Vrácení nebo dodatečná platba bude provedena stejným způsobem jako v původní objednávce. U platby platební kartou, bude provedeno celkové vrácení částky vráceného zboží. Po odeslání nové objednávky bude stržena fakturační částka z platební karty.

Jak mohu vrátit zpátky zboží, které se mi nelíbilo?

Výrobek musí obsahovat všechny etikety (štítky) také na obalu. Výrobek musí být zaslán v originálním obalu a zboží musí být zasláno v kartonu.
V opačném případě musíme snížit hodnotu zboží, která bude odečtena z prodejní ceny.

Jak dlouho můžu vrátit zboží?

Vaše právo na vrácení zboží (právo na odstoupení od smlouvy) je 14 dní po jeho předání.

Jaké jsou náklady na vrácení zboží?

Zpětnou zásilku musíte poslat k Hibike na vlastní náklady. Nabízíme Vám možnost zpětné dopravy zdarma jen po Německu za těchto podmínek:
Když je zpětná zásilka:
  • zaslána do 14 dnů po obdržení,
  • minimální hodnota vráceného zboží je 40 EUR,
  • Pokud použijete náš portál pro zpětnou zásilku a vytisknete zpětný protokol a etiketu s adresou.
  • Pokud vrácené zboží nebylo použito a je kompletní v originálním obalu, obal je nepoškozený a nebyly odstraněny štítky (etikety).
Máte samozřejmě možnost zaslat VAši zpětnou zásilku na Vaše náklady s jakýmkoliv dopravcem. V případě chybné (jiné) dodávky, např. špatné etikety na zboží Vám samozřejmě zaplatíme náklady na dopravu zpět.
Upozornění: Pokud je cena vráceného zboží nižší než 40,00 EUR bodou Vám v případě použití naší etikety budou Vám započítány náklady na dopavu.
V případě chybné (jiné) dodávky, např. špatné etikety na zboží převezmeme náklady na dopravu zpět.

Mohu poslat zpětnou zásilku bez poštovného?

Ne, žádáme Vás, abyste poštovné pro zpětnou zásilku vždy zaplatili, jinak budou náklady stanoveny přepravcem a budou o hodně vyšší. Na tyto náklady by jste od nás obdrželi fakturu.

Musím vždy do balíku přiložit zpětný formulář?

Nemusíte. Důležité je, aby jsme Vás mohli přiřadit jako zákazníka a aby jsme věděli, proč jste ten výrobek vrátili (např. upozornění na vady nebo špatné velikosti).
Stačí, aby byl v balíku dopis, který tyto informace obsahuje. Zpětný formulář má tu výhodu, že obsahuje všechna Vaše uložená data a vy ho jen vytisknete, vyplníte a přiložíte do balíku. Zde si můžete vytisknout univerzální zpětný formulář zde

V mém balíku nebyla faktura ani zpětný formulář, proč?

Fakturu a zpětný formulář najdete v e-mailu o zaslání zásilky. Univerzální zpětný formulář najdete ke stažení pod položkou zpětný formulář.

Obdržel jsme jiný výrobek. Co mám dělat?

Pokud si myslíte, že jste obdrželi jiné nebo vadné zboží, kontaktujte nás telefonicky nebo prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

Jak mohu reklamovat vadnou součástku?

Můžete zavolat v době našich otevíracích hodin telefonem nebo prostřednictvím našeho kontaktního formuláře a domluvit se s reklamačním oddělením.

Kam mám zaslat moji reklamaci?

Má-te reklamaci, zašlete ji na adresu:
HIBIKE Bär KG
Abt. Service
Westerbachstraße 9
61476 Kronberg i.Ts.

Zadal(a) jsem chybnou / neúplnou dodací adresu a teď jsou mi účtovány náklady, proč?

Pokud jste zadali chybnou nebo neúplnou adresu musíte zaplatit poplatky, které nám vyúčtuje přepravce za nepřijetí zásilky či nedoručitelné zásilky (minimálně 30,00 EUR).

Jak a kdy zjistím stav vráceného zboží?

Budeme Vás ihned informovat e-mailem, jakmile proběhlo zpracování vráceného zboží.

Mohu vrátit i součástku(y), kterou jsem už namontoval na kolo?

Ne, namontovanou součástku vrátit nemůžete.

Mohu vrátit nošené oblečení?

Ne, nemůžete.

Mohu vyměnit také výrobek, který byl zdarma? Musím ho vrátit, pokud vracím zásilku? Proč?

Výrobek, který byl zdarma nemůžete vyměnit. Pokud bude cena vráceného zboží pod minimální cenou příslušné nabídky, musíte poslat i výrobek zdarma zpátky. V opačném případě Vám bude vystavena faktura s aktuální cenou tohoto výrobku.

Jak poznám, že výrobce stahuje výrobek z trhu?

Pokud výrobci z našeho sortimentu stahují výrobek z trhu, budeme Vás samozřejmě ihned informovat. Aktuání zprávy o stahování výrobků z trhu najdtete na naší webové stránce.

Zákaznický účet

Jaké jsou výhody zákaznického účtu?

Hlavní výhodou zákaznického účtu u HIBIKE je, že nemusíte pokaždé zadávat Vaše údaje, jméno, adresu atd. a můžete si zjistit Vaše zpracování objednávky pomocí Vašeho čísla objednávky (začínající rokem např. 2015-4.......) .
K tomu se potřebujete přihlásit prostřednictvím Vašeho HIBIKE-uživatelského jména / Vaše číslo zákazníka (začínající s D......) a Vaším heslem nebo PSČ. Máte také možnost dokončit Váš aktuální nákup i po vypnutí počítače.

Mohu u HIBIKE nakupovat bez zákaznického účtu?

Nejste ještě u zákazníkem nebo nemáte vaše zákaznické číslo po ruce? Samozřejmě můžete u nás nakupovat bez zákaznického účtu jako host, po nákupu musíte kliknout na tlačítko "pokračovat bez registace" a vyplnit následující políčka s adresou.

Kde najdu moje osobní údaje?

Osobní údaje najdete pod tlačítkem „Upravit profil“, poté, co jste se zaregistrovali Vaším zákaznickým číslem a PSČ nebo HIBIKE uživatelským jménem a heslem.

Kde najdu moje číslo zákazníka?

Vaše HIBIKE číslo zákazníka najdete vpravo nahoře na všech fakturách a potvrzených objednávkách.

Jak mohu změnit moji adresu, když jsem se přestěhoval(a)?

Pokud jste se přestěhovali, kontaktujte nás telefonem nebo prostřednictvím našeho kontaktního formuláře , aby jsme mohli změnit Vaši adresu. Pokud jste se přestěhovali do zahraničí, musíte si založit nový zákaznický účet.

Poukázky

Jak můžu koupit dárkovou poukázku?

HIBIKE dárkovou poukázku můžete koupit online nebo u nás v prodejně. Zde je odkaz k poukázkám HIBIKE dárkové poukázky.

Jak mmohu zaplatit poukázkou?

Číslo poukázky, které je vytištěno na poukázce nebo kód poukázky spojený s akcemi musíte napsat do políčka "Kód poukázky:" . Toto políčko se nachází přímo v košíku. V prodejně zaplatíte poukázkou u pokladny.

Jaký je rozdíl mezi akční poukázkou a dárkovou poukázkou?

Akční poukázka má časově omezenou slevu na vybrané výrobky, a je např. zaslaná e-mailem s našimi novinkami. Dárková poukázka je platná 3 roky od nákupu a je jako platidlo.

Proč poukázka není odečtena z celkové fakturační částky?

Dárkové poukázky jsou formou platební metody a proto je fakturovaná částka celková. Zaplatit musíte fakturovanou částku po odečtení dárkové poukázky.
U objednávek přes PayPal, platební kartou bude automaticky odečtena správná částka. Na stránce u PayPal bude nejdřív ukázána a rezervována celková částka, stržena bude jen částka po odečtení poukázky. U objednávek placené platebním převodem uvidíte v žádosti o platbu, že musí být zaplacena jen částka po odečtení poukázky.

Financování

Jaké jsou požadavky, abych mohl(a) nákup financovat?

Zásadně musí být splněny tyto podmínky:
  • plnoletost
  • trvalé bydliště v Německu
  • účet u jakékoliv banky v Německu
  • pravidelný příjem
  • platný občanský průkaz nebo platný cestovní pas s přihlášením k pobytu
  • pro občany zemí mimo EU jsou nutné doklady, jako povolení k pobytu, pracovní povolení
  • aktuální přihlášení k pobytu
Pokud máte zájem o financování a splňujete všechny nahoře uvedené podmínky, kontaktujte nás prosím telefonicky:

HIBIKE Novinky

Jaké mám výhody při objednání HIBIKE novinek?

Prostřednictvím našich HIBIKE-novinek se dozvíte vždy první o našich akčních nabídkách! Kromě toho můžete ještě využít exkluzivních nabídek, které jsou jen pro odběratele novinek. Můžete se snadno zaregistrovat, na úvodní stránce vpravo nahoře Novinky, kde zadáte Vaši e-mailovou adresu.

Jak se mohu odhlásit z HIBIKE-novinek?

Pokud už nechcete dostávat naše novinky, můžete se kdykoliv odhlásit. Klikněte na tlačítko „zde odhlásit“ a nebude od nás dostávat žádné e-maily s novinkami.

Propagace a sponzorování

Na koho se mám obrátit, pokud mám zájem o sponzorování přes HIBIKE?

Váš sponzorský dotaz nám můžete zaslat prostřednictvím kontaktního formuláře . Pokud nám chcete poslat Vaše dosavadní sponzorské aktivity v digitální formě, kontaktujte nás napřed prostřednictvím kontaktního formuláře, potom Vám pošleme e-mailovou adresu, na kterou to můžete zaslat. Podmínky k Vaší sponzorské žádosti, najdete zde.

Jste na Facebooku?

HIBIKE má samozřejmě svojí Facebook-stránku, kde můžete neustále sledovat nejnovější trendy, nabídky a další propagační akce. K HIBIKE-Facebook-stránce klikněte zde.

Mohu od Vás získat nálepky nebo jiné propagační materiály?

Bohužel Vám nemůžeme poslat žádné nálepky nebo prospekty. Můžete se podívat v našem e-shopu a vybrat si nálepky a objednat.

Obecné

Jaký je rozdíl mezi bulk (hromadným) a maloobchodním balením?

Obě označení jsou různá balení téhož výrobku.
  • Maloobchodní balení zde se jedná o zboží v originálním obalu.
  • Bulk(hromadné)-balení označuje výrobky, které nakupujeme ve velkém množství a jsou baleny účelně, tedy bez originálního balení. Jedná se výslovně o stejnou kvalitu zboží! Obsah balení se může lišit, ale to je viditelně popsáno v popisu výrobku.

Máte katalog?

Bohužel nemáme katalog HIBIKE. Náš kompletní sortiment najdete na naší webové stránce, vždy s aktuální cenou a dostupností výrobků.

Jak Vás mohu informovat, když jsem našel(a) chybu v popisu výrobku?

Najdete-li chybu na naší stránce, např. v popisu výrobku, klikněte na „čerta“ pod výrobkem a postupujte podle pokynů. Děkujeme Vám předem za Vaše upozornění!
 
AJAX Loader Icon